Η διαδικασία αξιολόγησης και διάγνωσης των δυσκολιών ενός παιδιού βασίζεται στην συλλογή πληροφοριών από το περιβάλλον (οικογενειακό – σχολικό) και από την λεπτομερή αξιολόγηση των ικανοτήτων του παιδιού και εφήβου από τους ειδικούς.
Μετά την επικοινωνία σας μαζί μας και την καταγραφή του αιτήματός σας, η διαδικασία που ακολουθείται είναι η εξής:
Πραγματοποιείται η πρώτη συνάντηση με τους γονείς- κηδεμόνες με σκοπό τη λήψη του ιστορικού του παιδιού. Παράλληλα, διευκρινίζεται το αίτημα, ώστε να προγραμματιστεί η κατάλληλη αξιολόγηση.
Στην συνέχεια, αξιολογείται το παιδί από μια ή περισσότερες ειδικότητες, όταν αυτό κρίνεται απαραίτητο. Τα απολογητικά ραντεβού εξαρτώνται από το αίτημα και τον ρυθμό του κάθε παιδιού.
Με το πέρας της αξιολόγησης η διεπιστημονική ομάδα εκτιμά τα αποτελέσματα και αποφασίζει για το κατάλληλο θεραπευτικό πρόγραμμα παρέμβασης.
Τέλος, ορίζεται συνάντηση με τους γονείς όπου γίνεται εκτενής ενημέρωση των ευρημάτων της αξιολόγησης, των δυσκολιών που εμφανίζει το παιδί και τον τρόπο αντιμετώπισής τους. Επίσης, τους παραδίδετε γραπτή αναφορά των αποτελεσμάτων και το προτεινόμενο θεραπευτικό σχήμα.
Μέθοδος
Στο ΛΟΓΟΠΟΛΙΣ δίνουμε έμφαση στην ολοκληρωμένη διάγνωση των ικανοτήτων των παιδιών μας, γιατί μέσω αυτής μπορούμε να ενισχύσουμε, να στηρίξουμε και να θεραπεύσουμε τις ψυχές τους.
Η δουλειά μας , σε συνδυασμό με την επιστημονική μας κατάρτιση και τη συνεχιζόμενη εκπαίδευσή μας, καθώς επίσης και με την ανθρώπινη προσέγγιση των θεραπευτών μας, καθιστά τη συνεργασία μας αποτελεσματική και αντάξια της εμπιστοσύνης που μας δείξατε και που συνεχίζετε να μας στηρίζετε.
Στο ΛΟΓΟΠΟΛΙΣ χρησιμοποιούμε σταθμισμένα αξιολογητικά εργαλεία, χορηγούμενα από θεραπευτές άρτια καταρτισμένους σε αυτά.
Ατομικά προγράμματα
Τα θεραπευτικά προγράμματα των παιδιών – εφήβων είναι κατά κύριο λόγο ατομικά. Η συνεδρία διαρκεί από 45’-60’ ανάλογα με την ειδικότητα.
Παρέμβαση του παιδιού σε ομάδα προτείνεται όταν κρίνεται απαραίτητο για την γενίκευση και την ψυχοσυναισθηματική εικόνα του.
Οι θεραπείες πραγματοποιούνται σε ένα ζεστό και ήσυχο περιβάλλον κατάλληλα διαμορφωμένο ώστε να πληροί τις ανάγκες των παιδιών και των εφήβων.
Ομαδικά προγράμματα
Οι θεραπευτικές ομάδες δημιουργούνται για να υποβοηθήσουν και να εξελίξουν παιδιά με παρόμοιο προφίλ στους εξής τομείς:
- Ομάδες ανάπτυξης γλωσσικών και κοινωνικών δεξιοτήτων
- Ομάδες ομαλής μετάβασης στο γραπτό λόγο (αφορά στα παιδιά που θα φοιτήσουν στην Α’ Δημοτικού)
- Ομάδες ενίσχυσης των μαθησιακών ικανοτήτων (αφορά στα παιδιά που φοιτούν στην Α΄ & Β’ Δημοτικού)
- Ομάδες οργάνωσης μελέτης (εξειδικευμένο πρόγραμμα για μαθητές όλων των τάξεων του δημοτικού)
- Ομάδες προσομοίωσης τάξης